Thursday, April 26, 2007

tere minu väike pedesõber

see on lanna lause lanna käis muga ühes klassis, ta oli gamadrilli (see on selline suur värvilise näoga ahv) nägu, äritses telefonidega ja oli päris äge kui väiksed hollivuudikaklused väljaarvata.
mul tuli praegu meelde et ühel aastavahetusel millega alustati indreku pool ja kus oli ka lanna ma istusin tordi sisse ja mingi pool tundi passisin seal tordis kuni märkasin, et kuidagi imelik on.
järgmine mõte oli see et millal ma kooli kõpetasin aga selle mõte tapsin eos, sest see oli suht ammu ikka.
isal täna sünnipäev, priidu vahendusel ostsin talle raamatu markidest, esikaanel oli koeraga mark. sees on jutud sellest kuidas margikogujatel katus sõidab ja nad palkavad assassiine et üksteist kõrvaldada et omale parimaid marke saada.
eile passisin kela 22ni lollis maratis, pidin asja valmis saama, täna on leht eetris. hommikul kobisin jälle sinna, pidin küljendatud lehed saama. normull, neti pole, olen paanikas lähen koju tagasi. tüüp-küljendaja, lisaks ülalamainitud pasale, jõuab lehega valmis saatan teab mis kell ning mul pole aega seda vaadata ja see läheb otse eetrisse. putsi.saan möliseda varsti.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg