Tuesday, April 17, 2007

tiger licking girl´s butt

nii ilus lause, onju, ma tahan omale t-särki sellise lausega, särk sinine, ilus tiigripilt ja lause kullaga. kui rikastun siis teen. sucking corporative cock: täna oli eepiline minek tööstusesse, kus mind ootas kollektiiv, ülikonnad seljas, innukus silmis. üks tsikk on seal üpris seks ja tark, kui ma oleks tema boss, tunneks muret, sest ta on niivõrd tubli ja kaasamõtlev ja mida kõike veel et varsti hakkab ise juhatama. põhisõna mida saab seal kõnes kuulda on "juhatus". ma ei saa aru, kas iroonial on seal maailmas kohta, väga natuke isegi on, aga mitte siis kui jutt käib juhatusest. see on nii haige, et inimesed üldse omistavad oma tööle nii palju tähtsust.pärast lähvadpensionile nagunii, saavad oma lillekimbu ja mingi märgi rinda ja vahivad kusagil pargipingil ja mõtlevad "milleks oli siis seda vaja". okei,korterilaen jne, aga ikkagi, mis geen see on, mis sunnib huvi tundma asjade üle, ma tahaks ka, oleks lihtsam.neandertaallased küll mõtlesid teisiti,äkki ma olen veits neandertaallane.
ahja, koosolekul läks nii, et üks daam läks endast välja, kes on muidu väga armas ja ilusa soenguga. sitt oli see, et ma eriti ei osanud sealt kuidagi minemahiilida ja pidin jälgima draamat. tegelt oli sitaks põnev, aga kuna nad on kõik väga armsad tegelt, ma ei tahtnud neid segada.oleks pidand ukse taha jääma vuajeristi mängima, a olin eriti näljas,vajasin kotlette ja kartulipüreed ja läksin bussi peale, päike paistis, traktorid sõitsid industriaalhoonete ümber, betoon, klaas ja mullahunnikud tervitasid mind.
seks tibi kellest saab kunagi korporatsioonikunn ütles midagi mu koti kohta.et ta on punane vms, ma hästi ei kuulnd aga noogutasin ja naeratasin ikkagi.
eile õhtul ma käisin kosmeetikus ja olen nüüd väga ilus.eriti sitt on see, et ikka kuigi ma arvasin,et hakkan täiega tõde blogima, see ei ole võimalik.ilgelt hea on, kui on palju tegevust ikkagi, ei pea tundma/mõtlema,lihtsalt tead et kell 19 on see ja see asi ja kui jõuad koju oled väsinud ja jääd kohe magama.papagoi istub vangis, sest kui ta lendab, hakkab signa tööle. ta jälle tuli mul õla peale, aga kui ma liigutasin jooksis minema kohe.ta ikka ei saa midagi aru, mitte midagi. aga on armas.siin saab tõmmata paralleeli minu ja papagoi suhte ning igast muude suhete vahel.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg