Friday, April 13, 2007

idontlikeitlikethis

see on üks lugu mis oli marieantoinettes ja see alati kummitab mind kui ma masendan.see on äge lugu,et nagu superkena ja nii, a juba iseenesest nii masendav, et ta pöörab niisamagi mind täiesti ära ja kui veel vastav tuju, siis on kindel laks et väga kurb on olla.
eile käisin siis poes vestlemas teemadel, no jah, ma ei tea, ma ei suuda praegu mitte millelegi adevakaadseid hinnanguid anda.mul pohhi kõigest praegu,võiks tulla maavärin ja tulnukad võiks maad ära vallutada ja kõik võiks osaliselt ära surra ja osaliselt minna punkritesse elama.
kas mina olen nagu tõesti nii touchy-feely person, või ei ole? mulle tundub, et praegu ei ole asi siiski minus. eile ma siis seisin seal nagu lollakas ja ei osand eriti mida teha. et nagu viskan jooki tsikile näkku ja annan kõrvakiilu ja sõiman.ma ei olnd piisavalt purjus konditsioonis selleks.ning ta oli üks suur elajas ja oleks mulle tappa andnud.ei saa aru miks peab niimodi käituma üldse, kallistama kedagit lambist ja agressiivselt vihjama, et tavai kutsu mind enda poole pärstiseks,onjaonja.kui ma oleks mees, oleks kindalt gei.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg