Tuesday, April 24, 2007

¤_¤ ju ar stupid,huhuhu!

eile käisin trennis, tegin väärakaid liigutusi paksude seltskonnas. edasi kolin teisse klubisse, mu kümne korra kaart saab läbi. peaks äkki teist trenni valima, mingit joogat või kaklust, eks näeb.
hommikul tegin nii, et panin rohelise nokaga villase mütsi pähe, salli silmini ja silmadele päiksekad, oi fakk, see oli nii äge tunne, kui keegi sind ei näe.bussis olin surutud mingi väikese ja paksu tsiki juurde ja olin sunnitud pealt vaatama, kuidas ta luges oma peikade armusõnumeid telefonist ja keegi priit sai vist kinga sest tema sõnumid kustutati aga lauri omad mitte. peki oli suht kurb, äkki siis hoopis priit jättis ta maha.eriti ei meeldinud tema sõnumeid näha, kogu see "sa oled kallis musi" temaatika ajab südame pahaks ja tundub banaalne ja õudne kui ta kellegi teise oma on. siis kui ise ütled selliseid viisakusvormeleid tundud endale igati vaimukas.mul on terve rida komplimente väljakujunenud, mida ma ütlen oma huviobjektidele, kui tahan et nad vaataks, et vau, kui lahe tsikk.kõigil vist on.
energias käisin täna pärast järjekordset korporatiivajupesu sööklas, seal oli akvaarium, akvaariumis erakordselt paksud ja ülbed kuldkalad. kahtlemata söödetakse kalad rasva maksumaksja rahade eest.aga ma olen niipalju suutnud asjasse süveneda, et vist ei ole enam EE varsti monopol, ja siis kõik saavad omale isiklikud hamstrid kes teevad elektrit rattas joostes ja seksides.sain omale humanast 3 t-kat. äkki ma peaks riietblogi pidama hakkama, asju ülespildistama jne. ma mõtlen sellele.igatahes oli see suht räme seal olla, humanas st, mingi väga palju koledaid inimesi aeles kaltsude vahel, mina koos nendega.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg