Monday, April 23, 2007

paavian ründas peaministrit

ma oleks täiega rahul kui paavian, või mitu paaviani, ründaks ansipit, sest ansip on idikas. õues on vihmane ja kole, kevad matkib sügist erakordselt edukat, ma arvan et ka see on ansipi kätetöö.
täna on mul nii bad hair, costume, kui ka kõik muu day. aga kesse ikka vaatab mind siin tartu mnt 53.no ma tahan juba seelikuga käia, kleidiga, pruun olla ja värki.
eile käisin ühe depressiivikuga kohvil, pirjoga käisin ka. pirjoga olime boulevardis, kus ma takistasin ühte pätti vanamutilt telefoni väljapetmas.tüüp hakkas affääriga pihta ja ma läksin turvadele kituma, vanamutt oli päästetud.
remarque, mitte kirjanik vaid nagu remark: aeg teeb inimestega inetuid asju, see on see alkoholi fenomen, et purjus 20. aastane võib olla naljakas ja vaimukas aga purjus 40. aastane on enamasti lihtsalt jälk. mõnel lööb see varem välja.
barcelona korter on vist bronnitud, eks näis mis saab, kas tuleb see meeldiv reis või house of pain. kirjutasin vj-biosid kokku ja fabritseerisin intekat reedese morbiidikuga piimatööstusest.täna lähen pärast nädalast pausi trenni, oujee.peaks sebima mingi tomati omale kusagil, tahan tomatit või siis et scorpy the forest friend tuleks ja päästaks mind ära.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg