Sunday, April 15, 2007

salakasabaka

privet rebjata!hahaha.nädalavahetusel ma ei blogind, sest oli tegemist.nüüd väiksed ülesmärked.reede õhtul ei teinud midagi erilist, sest et ei teinud.gruuveriga rääkisin messengeris elumõttest ja käisin eluvärdjal tööintervjuul "filmimehes" kus mulle pakuti mitte väga nõmedat tööd kuid eriti naeruväärse raha eest.see on hullult totter, kui istud mingi tüübi vastas, küsid ilusti, et noh, palju raha teil on plaanis mulle maksta, ja tüüp hakkab keerutama ja silmi pööritama ja nõudma, et ma ikka ütleks ise. ma ei ütle, siis ta lõpuks ütleb mingi summa mille peale hakkan sisimas naerma. ei ole stiili sellises käitumises. asi ise oleks, et ma mingitele köögisaadetele otsiks rekvisiiti stokist ja vaataks et seda ei lõhutaks ja siis viiks tagasi. kõlab okeilt, aga jääb ära. pealegi ma mõtlesin sellele, kas see on see mida tahan ja muule filosoofiale ja ei, see ei ole mis ma tahan. mulle meeldib kirjutada palju rohkem, kui poes kakerdada ja mingeid salfrätte valida.siis paar korda rääkisin priiduga telefonis, kes oli juba enne riiga lahkumist suht korras,päris armas.aga soome tsikk ei lähe mul iialgi meelest igal juhul,ei-ei.õde arvas ka, et oleks pidand joogiga teda viskama, a ma ütlen, see eit oli liiga suur ja purjus, raudselt oleks kallale tulnud.
laup. käisin indrekuga heaoluühiskonnas, ostsime sitaks asju, ilusaid ja vajalikke, aga nüüd pean hakkama saama umbes etüoopia elatusmiinimumiga, raha jäi kõik kapitalistidele. kõige šeffim ost on ketsid, millele on väikselt kirjutatud sukiyaki.indrek ostis samasugused.indrekuga on alati tore ja lõbus, ta on kõige sõbralikum ja mõistlikum inimene maailmas.wii puldi tõin ka soomest, kahekesi on täega lustakas seda mängida.
aga laup kohe pärast peldiklaevaga mis hullult värises ja iga hetk mingi detail kukkus küljest ära, sõitmist, läksime andrese autosse ja rimisse ja indreku apartamenti.alguses oli nõu minna populari, aga siis ma mõtlesin, et mis ma ronin sinna, nagunii mulle ei meeldi seal ja igast tüdrukud käperdavad ringi. alternatiiviks oli minek kukusse,nii tegime, olime päris segi ja tantsisime ja lõbutsesime. suht vähe rahvast oli, aga mitte nii vähe, et oleks igav ja elule allajäämistunne.nägin paari kunstiteadlast ka, haha.
pühap. oli kena.nägin korra t.t-d, kes oli sitaks ilus millegipärast.ilm oli hea jne.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg