Wednesday, April 11, 2007

one and only,saarmas-hauarüüstaja.

nii, cool, tulin t2na teist p2eva oma uuele 2gedle t88kohale (peaagu mitte mcjob aga tegelt ju on, suhtumine ikka on nagu tavaliselt, minu poolt). s6itsin v22raka bussiga, hommik, r6ve olla, kylm. mingi ahv tegi silma,oujee. l2hen bussist v2lja, kulgen töösushoonesse, korporatsioonihoorade maailma. kraabin ust, vaatan eile saadud v6tit,v6ti ei tee ust lahti, vale v6ti noh.mulle meeldib see järjest enam, et nagu väga ei pea asjalik olema, sest kogu aeg takistused milles ma ise pole syydi.siis helistasin ja värki, kuigi oleks saand ka trepi peal pikutada ja passida niisama, aga ma arvasin et v6iks veits pugeda.tuli tööandja. nr 2, see kes on vähem seks, lasi sisse. rääkisime veits juttu, jagasin muresid.sain lohutust, huhuhu.t88k2ik:vahin messengeris, paini õhtuse inteku kyssad kirja, sylitan lakke, r22gin telefonis miguriga.vahepeal tuli yks meil esmaspäevaselt galantselt onklilt, kus ta uuris, kas ta parandused l2ksid sisse. ta oli v2galahe tyyp. nagu v2ga lahe. selline p2ikseline kuuekymnendate poiss, praeguseks kyll krimpsus ja peaagu pensionile minemas, kuid seda nunnum.p6him6tselt omavanuste seas ei leia enam niiv6rd siiraid ja ausaid ja ilusaid inimesi.no v2ga v2he.ja penskarid on ka armas ainult siis, kui kysid intekaid.oumaigaad.
praegu on tyybid ehk siis kaks daami kontorisse kohale roninud, h2ngin koos nendega, ehk siis olen edasi msnis ja r22gin 6ega.eile "kuttkellegamasebin"r22kis, et võiks ikka minna juunis barcelonasse.aga ma t2iiiega tahaks reisile,jah.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg