Wednesday, April 25, 2007

kõikonhalb,kõikonperses

mul kopp ees kõigest, nüüd on küll vaja täiega mingit vaheldust, im having no fun.tahan ilusaid asju.kti reisi kasvõi, siis joon seal kogu aeg ja kõik lõpus elan üle reisijärgse gigapohmelli tundub maailm ilusam ja uuem.mingi pidev kordus või nii, aga karta on et nii see ongi, veel umbes 60-80 aastat.kui ma just ei tee selgeks perearstile et sekonaali mul on vaja sest et ma niisama vahest ei maga hästi,hahaha.
silver on täiega daniel craigi nägu, a no eesti variant, selline tagasihoidlik ning, galantne ja viisakas, mis pole ju üldse halb,üldse tema ja dainis on väga ok tüübid, või siis ennem mul lihtsalt ülemustega nii sitalt läind et ainult jobud. a no nii ongi, mittevägailusadjavavanevadleipsid on olnud teistes kohtades.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg