Sunday, April 22, 2007

rrräuskrräääusk,äääääääääääärr,and now rewind.

oioioi,mul oli väga killer reedeõhtu, ma õnneks osa sündmusi ei mäleta. põhimõtselt jõin end sodiks, alguses olime priidu juures, siis indrekuga ja martaga läksime kooli moekate peole ja ma loodan et ma ei olnud seekord kõige rohkem purjus inimene kes ronib lavale ja aitab dj-l mängida plaate.hommikul ärkan üles priidu pool, vaatan, et imelik, olen voodis üksi. priidu magab diivanil. tuli välja et ta väga solvus mu peale, sest ma tegin talle ühe nõmeda triki. leppisime ära ilusti, pärast tunniajast pugemist. siis ma hakkasin kaineks saama ja oi raisk kui retsilt paha mul oli olla, oksendasin ühe korra priidu juures ja kaks korda tiina pizza wc-s. oksendamine on esiteks rõve, ja teiseks, jumala imelik. keha justkui ütleks sulle, et ahsa raibe, ma sulle näitan siberi metsasid. ja pushib toidu lihtsalt kurgust välja. sürr. ma ei saa aru, kuidas saab buliimik olla, see on nii vastik ja paha, värised nagu haige loom kraanikausi ääres, üleni higine, näost kaame.mingi aeg plaanin hoiduda alkost. aga! sain teada ühe toreda uudise: kui jood marjakokteile, on see kasulik, oujee! et nagu a´la margarita maasikatega vms.4 cli tekiilat ja hunnik maasikaid, mõnus.
terve päev oli eile uimerdamine, õhtul käisime tommi grillis. telekas näidati seal tõstjaid, üks eriti khuul mees oli, mingi prantsalne benjamin, kes tõstis 400 kilost kangi ja siis naeratas armsat publikule ja saatis õhusuudlusi, ilus oli ka.
papagoi ma saadan kööki elama, sest ta võttis kombeks tervitada päikesetõusu rämeda räuskamisega ja äratab mind oma jubedate häältega iga päev kell 6.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg