Thursday, April 12, 2007

you say tomato i say...ahhahaha, sittagi ei ütle!

emm, ma vist niikaua kuni olen korporatiivmaailmaori endiselt, pean blogima suht iga päev, sest siin lihtsalt ei ole midagi paremat teha, ja kõik mu postitused seetõttu räägivad enamasti tööasjadest.see on nii rets, et inimesed kes töötavad kontorites joovad kogu aeg kohvi.pole olemas mahlasid ja teed ja maitsvat head alkoholi, ainult kuradi kohvi, ilma piimata,wtf.aleks jõi ka kunagi kohvikogu aeg, ilmselt joob siiani.see on nii sürr, et kunagi saime hästi läbi ja nüüd on nii et raske olla ühes ruumis, hullult närvi ajab kõik mis ta ütleb.mis ma veel panin tähele kontori elust. midagi eriti. see on ka veits teitmoodi kontor vist, suht fankid persoonid, üks triibuliste juustega naine näiteks ropendab eriti palju ja kui läheb närvi karjub omanike peale, kes on hämmingus ja ei julge midagi vastu teha.
priidu läheb täna mingile sünnipäevale kuhu on oodata tervet karja 18tsikke, täiega lahe,maha lasta kõik 18aastased.käiks maha mingit sügvat mõtet äkki.ei käi nagu.vaatan meili ja käisin isegi orkutis,tsekkisin kas keskaja igatsus ikka on endiselt peal.kommjuuniti vaikselt kasvab, mis ei ole ju tegelt hea.siiralt peab keskaega igatsema mitte niisama puudust tundma.
linna peal on hullud päevad, bussipeatuses kaks rõvekat tupeeritud sonksidega mutti uurisid mingeid katalooge ahnelt ja arutasid omavahel rünnakuplaane.veel oli bussikas hulk osse, ja minuvanune hmm naine?tüdruk? aa, ok, blondiin,kel oli käes d&g logoga kott, jalas tikanditega teksad ja odava mantli peal oli nagu hetkemood nõuab ülbe vöö.nagu wtf, sa elad lasnas ja sõidad bussiga 67, ja sul samas d&g kott. kellele sa näitad seda kotti, kas kotis ja kalliskividega vöös peidetud sõnum on mõeldud dressides suitshambus poistele, penskaritele ja kurblikele pereemadele.samas, kott tegi mul tuju heaks ja pakkus mõtteainet.
a,normaalne,meilide tsekkimisekäigus selgus et pean minema areeni suvereporteriks.ahahaaa.jesjes.üldiselt ma tahaks juba laupäeva, et indrekuga soome minna ja osta sitaks riideid, sest kuigi täna tuli igati okei komplekt selga, on mul ägedate riiete varud täitsa otsas,olen bomžistunud.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg