Wednesday, May 2, 2007

vaklad ja püha koer

kohati on nii, et lihtsalt pead kogu aeg väga palju pidurdamatult rääkima, siis hakkab kuidagi rohkem okei kõik, kui paned ümbritsevaid asju sõnadesse ja püüad kõike naeruväärsemaks ja seega vähem vastikuks teha.
nv oli selline nagu inimestel kombeks, armas or smth, sõin ära umbes 5 kg toorest liha, nüüd on selline tunne et vaklad roomavad sees.vaklaaaaad,üüüääää!aga ikkavist iga kell eelistan soojas koopas olla, mitte külmas metsas.
eestis on väga in laamendamisest rääkida ja edgar savisaare mahavõtmisest, orkutis ringkirjad jne.ma olen endiselt passiivne, ja ei hooli neist asjust,ainult ossid ajavad rohkem närvi kui muidu. ja kui keegi närib sihvkasid, paistab see samuti vastikum kui nädal aega tagasi oleks paistnud.
käsin hommikul ujumas, päris huvitav, suplesin koos retarded person-itega.mina ju ei lähe kunagi 5-tonniseks tselluliidimäeks, alati olen imeilus,ja-jah.aga ma enam vist ei lähe ujuma.where would be zim without him?ai dont nou,nounounou.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg