Thursday, May 24, 2007

valetajad ja petised.

varsti tuleb apokalüpsis ja mustadel ratsudel lendavad üle taeva, need, kes peavad seda tegema. kõik tõusevad surnuist üles, tekib suur segadus ja paanika. soovitan varuda konserve, küünlaid, tikke, relvastust, sööki papagoile, koer võib süüa konserve,vanemad saadame maale.
indrekul on täna sünnipäev!see on väga hea, et see nii on, poleks sünnipäeva, poleks ka indrekut ja kui indrekut ei oleks siis oleks väga halb, sest indrek on mu parim sõber. ma ei tea, kas on inimesi kellel ei ole parimat sõpra, et no nagu saad kõigiga okeilt läbi jne aga ei ole kedagit keda saad usaldada 100%. ma ei tahaks küll nii, et ei ole sellist posti, millele toetuda ja omakorda ei ole kellelegile sa postiks, millele see tüüp saab toetuda.niimodi apokalüpsist üle ei ela.
mul oli väiksena kinnisidee, et ma saaks muutuda nähtamatuks, minna õhtul vaikselt poodi ja siis kui päev on läbi, pood kinni, pimedus, süüa end sodiks.kotka poes oli selline lett, kus olid nagu läbipaistvad plastkuubid, seal sees olid daimid ja kismetid ja suffle-d ja mars ja bounty. ma nii väga tahtsin nähtamatuks muutuda, vot mida teeb inimestega vaesus.ma ei teagi mis hetkel see kinnisidee kadus, ilmselt siis kui selgus et poes tegelt on enamasti koledad asjad. aga neid camperi sandalettee tahaks küll. loteriid peaks mängima näiteks.kui ma läheks miljonimängu, võidaks raudselt.
eile ma olin terve päev töötamas, tegin eriti tulbilt kõik ära.keskendusin ja keskendusin, kuigi sitt oli olla ja suhtun tsemendiahjudesse põlglikult.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg