Thursday, May 3, 2007

KABOOM!

tuli mai ja ma ei pannud tähele. mai alguses on 3 tähtsat sünnipäeva mida ma võin potentsiaalselt ära unustada ja mai lõpus on kalli indrekukese sünnipäev.
eilne film oli päriis äge, aga keegi ei saa aru, et see ei olnud niisama,püant oli,põlenud mees oli cappa alateadvuse vili.üldiselt tasus vaadata eelkõige nende skafandrite tõttu, need olid kohutavalt ilusad.kui ma kannaks skafandrit, siis ainult sellist, ja kui peaks valima kes ma olen, siis oleks kapten kes suri esimesena, väljaarvatud see, et ma teeks kavala triki et mitte surra ja teeks pärast mingeid kavalaid asju edasi,päästaks ära kõiki ja süütaks päikese uuesti.
see kui oxygen garden maha põles oli ka suurejooneline.üldiselt ma arvan, et kui on vaja, ma saaks maailma päästa küll.äge hommage muudele ulmekatele oli see.
pärast vaatasin kuidas priidu mängib godfatherit ja külmetasid, tal kodus ilgelt külm.homme on mul põhimõtteliselt vaba päev, oujee.sain veits raha, tahaks kohe raisata ära kõik!ma juba veidi raiskasin.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg