Monday, May 7, 2007

-_-whats the ugliest part of your body?-_-

ahahhaa, ursula läheb szigetile! ses plaanis on äge, et bänd mida eestis isehakanud muusikakriitikud kuigipalju ei salli saab sellisele festivalile(kutsutakse õigemini) ja mõni tunnustatud bänd mis aga kahjuks ei ole kuigi andekas ja nii,kuhugi ei lähe.hahaha.ägeägeäge.äkki saab groupieks tulla reisile.
ma tegin juba kohustused suht ära, nüüd siis passin ja midagi teha ei ole.kevad on väljas ja naistel jalas nailonsukad musta värvi kingadega, bjuutiful indiid. indrek eile raiskas miljoni aga nüüd on tal lahedad kämperid, millest isegi ära ei ütleks, no aga mul on neoonrohelised dressipüksid, pole paha samuti. ma loodan et see eelseisev kolmap/neljap ei saa olema mu elu halvimad päevad.täna olen siin üksi, arvutihiir jäi koju, sellepärast kasutan võõrast arvutit,mõnusad klahvid on sellel, klõbistavad valjusti.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg