Thursday, May 17, 2007

i love you, but i´ve chosen darkness.

jajah, nimelt hammustas mind vampiir ja ees ootab ming igavene elu vaheldumisi kirstus lebamisega. hüvasti, mu kallid sõbrad ja perekond, mu sihiks on sajandid,aastatuhanded,kuni päike kustub ja kõik külmuvad surnuks.
niikaua käin ma aga endiselt väärakas töökohas, ei söö, ostan riideid, olen hingetu olevus. kui ma oleks vampiir, siis ma tegeleks ainult sellega et rööviks öösiti juveeliärisid ja tööl ei käiks.lasnas asub kohe mu maja vastas lombard, seal oleks ma oma kulla ja teemandite ja plasmatelereitega püsiklient. päris sitt, küüslaugu marinaadis kala ma enam süüa ei saaks, aga ma ei söögi väga palju sellist kala, mulle üldse ei maitse kala. see on veits väärakas, et sööd mingit tüüpi kes muidu elab hoopis vees. teine väärakas asi on süüa omleti kanalihaga. et nagu embrüo ja selle ema korraga.
hea nali on see, et...manüüdpikaltmõtlesin,kasöeldatsikkide,muttide,tädide,inimeste,aga hoopis...androidide, ehk siis ühe eesti suurima ettevõtte töötajate kabinetis seisis riiulis raamat töönarkomaaniast.huhuhu.ja seal oli pmtslt põhiteema see, et töönarkomaanideks saad, siis kui sul on nõmedad vanemad kes ei kiida sind kunagi niisama, vaid ainult siis kui sul on head hinded. raamatus oli ka juttu sellest kuidas töönarkomaaniast loobuda ning miskipärast mul on tunne, et kabinetis elutsejad pole seda ise lugenud.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg