Tuesday, May 22, 2007

digusting creature,stork-marabou, terrible lord of tonga lakes.

tänasest pole ma enam inimene, olen papagoi, mul on angiin(ahhahahahaa) ja ma ei saanud kahjuks täna kodunt välja, sest angiin oli nii rets lihtsalt(ahhahahahhaa).tegelt on see jõhker vale, ma ei viitsind lihtsalt koosolekule minna.
eile käisin igast huvitavatel netikülgedel, üks rääkis linnalegendidest ja andsin femmesse ühte jutu ühest moeloojast, mida tegin proseminariks millalgi sada aastat tagasi.ilgelt hea lugu oli.
nv-l olin indreku maal koos teistega, olen päevitund, aga võiks veel päevitunum olla.üritasin süüa liha otse varda pealt ja põletasin oma molü ära, nüüd on mul huule peal arm.äge ei ole see, et me kõndisime pimedas metsas ja kõik hakkasid tontidest rääkima ja ma hakkasin karjuma ja nutma, sest et ma kardan pimedat.indrekul on neljap sünna, oleks vaja otsida talle kingitus, aga ma ei tea mis see võiks olla, mul on arvel 12 eek, ees on veel see lesbireis taani.äkki vanemad annavad raha, äkki ei anna. olen kuulnud et taanis on prostitutsioon legaalne, mul siis varjant pakisupi raha siiski väljateenida.
väljas sajab,mismõttes mai,pole see mingi mai.pidin täna aleksile raamatuid andma, aga kuna tööle ei läind siis ei anna.ma olen ilge raamatu- ja plaadivaras, ka minult on omakorda raamaatuid ja plaate laenatud ja mittetagastatud.normaalne, ma ei eeldagi et saab tagasi raamatut.aga kuikeegi võtaks riideid ja ei annaks tagasi, lööks maha.üritasin lugeda huellenbeq´i atomized, ei läinud absull alla.platform kunagi hullult meeldis mulle, a see uus, õigemini vana, ta ilmus enne platformi ju, oli tavaline europoidi vingumine. mismõttes isegi huellenbeqi raamatud mulle enam ei meeldi, midagi on valesti, ma ei olegi enam intelligent.a noh, pratchet meeldib ikka, huhuhu.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg