Thursday, July 31, 2008

lie,steal,kill





magic trick with pencil! haha, no pencil! v. hea trikk. batman oli teema film. korraks alguses avastasin et ou shitt, kõrval istub laps, st kinosaalis, kartsin et ta hakkab tüütama aga ta suht kohe hakkas täiega kartma ja mingi istus tooli all pool filmi. paras, ära käi kinos kui oled tatt.
ma ise olen ka kinos suht-koht surnud ära õudusest, käisin onupoeg marekiga vaatamas lasnamäe lindakivi kinos sellist head filmi nagu "elm street, blabla,pikkade küünistega freddy kryeger." see oli väga muljetavaldav, ma olin umbes 7-8 aastat vana ja ei julgenud pärast nädal aega üksi wc-s käia ja magasin ainult taskunuga käes, enesekaitseks freddy vastu. umbes siis mul tegelt hakkasidki tekkima igast hirmud, tulekahjud-maavärinad-muumiad-liblikad-haid ja praegu lennukid. kõiges on süüdi freddy ja see kinovanamutt kes meile piletit müüs.
teine film mida ma käisin seal vaatamas oli disney lumivalguke ja mingisugune anime, kus inimesed muutusid vahuks ja kõik sõitsid laevaga ja oli keegi kapten skelett.
ja veel oli king-lkong kam, see oli venemaal kurski kinos ja väga kurb film. sürr oli see, et kino asus vanas väga suures ja ilusas kirikus.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg