Wednesday, May 14, 2008

no shakey, no shakey.



tadaa, õhtu-õhtu-õhtu, ma olen üksi kodus, äge! istun ja olen kunn, midagi ei korista, väga rebel. noor 18-aastane rebel. hiljuti ühel sünnipäeval varastasin ära ühe mütsi ja üritasin tekitada kaklust ühe alaealise makaagiga, õnneks olin sellises konditsioonis, et eesmärgid vahetusid väga kiiresti ja haihtusid ja läksid meelest.normull.
ülemise korruse salapärane naaber. selline teema: kuuendal, viimasel poolkorrusel, mis on pööninguesine, elab keegi. tema belonginksiteks on nailonsukad, tsemendiga määritud arvutikõllid, sitane kosmeetikakott, minigripid, süstal ja kilekott. kilekott sisaldab sadu pabereid, paberitel armastuskirjad naiselt mehele. ma ei valeta, see on nii. läksin ja lugesin neid. see on skeeri kahel põhjusel, üks põhjus see et heronarkomanidel on kombeks kaaskodanike surnukspussitada ja teiseks, need kirjad. fakingfak. need on ilusad kirjad, prole kirjutatud, aga noh, nad on palju rohkem päris kui mõned teised. et mõtle, mis elu see on, sa elad kellegi trepikojas, surfad oma vere lainetel ja lõpmatult kirjutad armastuskirju, mis ei jõua postkasti mittekunagi.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg