Friday, May 9, 2008

kombineeri ja intrigeeri


ei ole maad vanadele meestele, ega ka naistele - neile on ainult pension ja räimed keskturul. mingi reaalne töökamm käib, väga intence, samas tulemuslik ei ole. korraks tekivad kahtlused, sest et ikka no süsteem on paigast ära, 5 päeva, kui ma hakkan arvutama protsendiks, see on halb, närviajav protsent.
kevad on hoos, kuid sellest pole kasu, mina ei saa sellest küll kasu. võiks aga saada, materialistlik elusuhtumine. praegu ma toon kasu eelkõige ise ja see on mulle kohtuvalt vastu. kasside turvakodus hakkan ma kasu tooma kassidele, see on ok. 2 korda nädalas. koertepleiss asub linnast kaugel, seal ma käia ei saa, muidu võtaks pigem seda varianti.
kas hüään ja nirk on halb paar? ma ei usu, mulle tundub et ei ole. mul ei ole aega ja võimalust rääkida ja seletada. ajaga on kamm, 5 aastat ja siis on kaputt.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg