Sunday, September 16, 2007

tõ pervert,vot tõ kto.

ma olen gucci! well, õle t2nava kvartiira on ilus ja kena, aga nüüd mingid inimesed hakkavad minuga vaidlema ja arvavad, et ma peaks talitama mingite teiste skeemide järgi, kui agent deil oleks päriselt olemas, poleks siin muidugi mingeid vaidlemisi, tahaks otsast peale twin peaks´i vaaata, kes siis tappis laura ära, keegi ei saa seda kunagi teada.
kui ma hakkaks kedagit tapma, siis kutsuks teda jalutama salajasse koha ja lööks vastu pead pesapallikurikaga. mul oli väga sürr unenägu, nende killast, mis on õudsad aga kus sa ei ärka, vaid nagu saad hakkama situatsiooniga ja võitled. mingid mädanenud inimesed olid teema, ühel oli kapteni müts peas, rohkme ma midagi eriti ei mäleta, aga vahepeal ma nagu jooksin eest ära, sest mul oli plaan juhatada neid valesse kohta ja seada neile üles träpp.
vaatasin sügisballi, keskpärane oli, haip liiga pöörane olnd, ootasin midagi sugestiivsemat, tugevamat, mitmekesisemat, viimistletumat.pilt oli ilus ja heli ka, ja nagu omaette kõik näitlejad ja liinid olid toredad, aga tervikuna oli liiga skemaatiline ja ebaoriginaalne.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg