Tuesday, September 4, 2007

hauasaarmas!

ahahahhaha!ma sain nii hea uudise teada, päris hea uudis, umbes sama hea kui et mul oleks usas rikas onu kes maha sureks ja jätaks kogu pappi mulle!a no uudis eeldab, et ma nüüd pean veel retsimalt orjama ja karjeristi panema.mõnus!ma ikka saan kõiki asju mis tahan lõppkokkuvõttes, kõik vist saavad kes vähegi viitsivad rabeleda.ju nou, see muinasjutt kahest konnast, üks oli eksistentsialist ja teine pohhuist.samas, keegi ei tea kumb lõppkokkuvõttes võitis.
ostsin putkast pannkoogivräpi, see nägi välja nagu oleks elus, veits võbeles, kingloom.kingloom liigub ripsmekeste abil. maitses halvasti.istusin trammikas ja ootasin trammi ja mu kõrval istus mingi bomz. ja alles siis, kui pseudovräpp oli otsas, sain aru, et see mees kogu aeg vaatas mind ja neelatas. täitsa perses, ma elan riigis kus on nii vaeseid inimesi kes ei saa endale süüa osta. faking nõme on see.ja ma olin liiga närvis ja õnnetu, et saaks talle raha anda vms, pealegi ta ilmselt solvuks. niimodi läksingi trammi ja tundsin end rotina.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg