Tuesday, September 18, 2007

!!! on igav bänd



tõmbasin scritti polittit, millegipärast olin veendunud, et kindlasti on äge bänd, sest et mulle meeldis nende nimi, tuli välja, et sitaks mõtetu.oleks vaja kõrvaklappe, aga neid on umbes sama raske šopata kui teksaseid.kirjutasin lepingule alla, varsti olen pangaori, a no vadever, ma võin alati polüneesia saarestikule põgeneda.mul on täiega igast ideid praegu, tahaks väga palju lugusid kirjutada, aga need hood vaibuvad tavaliselt nädalaga ära.sügis on masendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav!eesti asub ikka ülihalvas kliimavööndis.mis mõttes need krdi aastaajad peavad vahelduma, ma ei taha mingit vaheldust tahan, et on suvi kogu aeg.eile oli veinijoomine or smth, uues kantooras, ja mul oli veits imelik ja piinlik, nagu ikka sellised asjad kipuvad olema, kui oled kusagile alles sisse nihvamas. nv-l ma ei saatnudki midagi väga retsi korda, jaanika pool ütlesin ainult ühe täiesti normaalse tsiki kohta, et ta on paks ja tsikk kuulis seda,haha.hullult halb, ma ei tahtnud ju kedagit kurvaks teha. kuigi kõik on suhteline, keit mossi kõrval on kõik paksud, eksole.a no jah, see on üks kõige värdjamaid asju mis ma olen teind(vahele jäänud) viimasel ajal.a see on priidu süü, et ma nii ütlesin, sest et ta hakkas rääkima, et peaks indrekut ja seda tsikki kokku viima ja ma tahtsin vaielda.päris katki olin ka, juuksed olid sassis ja lendasin ringi apartamendis.aleks käis ka seal ja janar must ratas.

1 comment:

andres said...

http://www.kollid.org/andres/scritti%20politti%20-%204%20a%20sides%20-%2002%20-%20pas.mp3

see pala on super.
nagu ikka on mõned bändid head siis kui nad pilli eriti veel mängida ei oska, sest siis tuleb kuidagi ausamalt välja.

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg