Thursday, August 28, 2008

veTTik, see on viga


some postin'. mul ei ole hetkel midagi paremat teha kui blogida ja kuulata oma mussi ignorantselt. veits loen raamatuid hetkeseisuga aga mul ei ole seda,et nii hea raamat et ei saa midagi muud teha ja mõtled ainult raamatule. üldiselt ammu ei ole sellist asja olnud et üldse miski paneb nii tundma, et tuleb keskendumishäire. mis on ju okei, kõik tahavad aegajalt keskenduda, mitte nagu kärbes olla.
mul on uus koertega märkmik, märkmikul on 11 koera ja üks kass. kass suudleb ühte koertest. mõni on suht armas koer ja mõni on suvaline. kõige armsam on see kes suudleb kassi.
laupäeval on kolimine, mul ei ole üldse mööblit. ma olen tugevam kui mööbel ja plaanin elada dzenbuddistliku mööblivaba elu. jajaaa, okei, madratsit on vaja. muu on teisene. madratsit ja lushi duššigeeli.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg