Tuesday, August 26, 2008

billy idol stole my heart


...ja söötis seda koertele. suvi ongi otsas, see tipnes soometripiga,mis oli eriti lõbus ja kus söödi rekordarve mäkki,hesburgerit ja muid nimetuid purkse. ou, ja ta tipnes ka soometripile järgnenud PULMAGA. mitte minu omaga mõistagi, keegi preili killing abiellus. kui mul oleks selline perekonnanimi ma never ei vahetaks seda. tema vahetas ja pakkus selle puhul inimestele makaronisalatit ja 3me sorti alkoholi. see on esimene pulm kus ma käisin üle umbes 13 aasta ja arvatavasti ka tulevase 13ne aasta jooksul ma pulma ei satu. pulmas on inimestel pidulikud riided seljas ja kõik asjad veits pigistavad ja nad peavad tantsima 50-date ja 60-date hittide järgi, makaronisalat hambus.
ma avastasin et enne killingipulma ma käisin 3-s pulmas ja kõik need 3 pulma on ühe inimese omad olnud, hahaha. see on mu tädi ljudmilla. päris kõva. a, tädi ljuba pulmas käisin ka, see oli venemaal ja arvatavasti kõige coolím ülalmainitud üritustest, kuigi ma ei mäleta sellest kahjuks eriti midagi, peale seda et olin umbes 6-ne, mulle tehti pähe lambasoeng ja õele ka.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg