Friday, February 29, 2008

koidu paksud põsed



tere, kalasõber, selgus hiljuti, et kalad oskavad lugeda neljani, kui üks kala vaatab kahte kalaparve, siis ta ajudes käib klikk ja ta valib alati suuremat parve, kaval kala selline.samas, mälu kohta ei öeldud midagi, mälu on siiski vist kolm sekundit.


lugesin hiljuti igast asju mälu kohta, kuidas käib mäletamine ja kas dna mälu on võimalik, siis kui on, siis on suht äge, siis ma olengi natuke neandertaallane, seega pean panema lähedaste haudadesse lilli ja värvaineid.


kaladega on mul üldse mingi teema, mulle nöiteks väga meeldib lugu salmon dance, see kus käib kogu aeg see äge, trrrrr-trrrrr-Trrrr-Trrrr heli, meeldib mulle see heli, mis teha. päris pekkis, pean täna vist blingenisse kobima, öäköäk. ei teadnud ma, et annan käe saatanale. käisin söömas stalovkas ja keegi viiking ülikonnas tegi mulle silma, korraks tekkis mõtte minna ja öelda talle midagi hullumeelset, näiteks teeselda hollandi keelt vms, aga mu söök sai otsa ja ei läinudki.


pildil on minu portaal ühte kõrvaldimensiooni, kuhu kavatsen lähiajal kolida, astu läbi.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg