Thursday, May 14, 2009

dissapear here.


siin ma istun, olen rikas, vahin lillades retuusides. mõelda vaid, kunagi põlgasin ma retuuse


eile käisin uuesti jooksmas, jooksin eranditult piirkondads kus elavad penskarid. kuidagi on nii, et teatud linnaosad on rohkem neid täis. ma pigem elaks seega baltika kandis kui kalamajas, kalamajas jääb kogu aeg lastekärude alla. peaks välja arvutama, mitu korda ja kui pikalt ma peaks reisima, et käiks kõik enamvähem normaalsed kohad läbi - normaalsed ehk siis mitte antarktis. igale poole mujale suht läheks. murmanskisse äkki ka ei läheks. 

hetkel läheks kazahstani, sest et seal kukkus just kaks helendavat objekti maha, otse kosmosest. ilmselt üks on alien ja teine predaator. on oodata kazahstani elanikkonna järsku kahanemist ja muudki põnevat. arnold, kus sa oled?


No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg