Thursday, June 12, 2008

saba on püstol


nagu wtf, selles linnas ei saa enam armuda, sain eile kinnitust nii objektidelt kui subjektidelt. üks brünett ja üks blondiin arvasid umbes sama st. see ei ole hea ega halb uudis, see on fakti konstantatsioon.
õlitati põrandat, kass on selle üle õnnetu - kõik haiseb uute ja keemiliste lõhnadega. mulle tegelt meeldib, kass peab olukorraga leppima. mulle meeldivad ka eelpensioniealised põrandaõlitajad ja ei meeldi noored ahvid kes põrandat õlitada ei oska. väike lennukimoment - üldiselt ja keskmiselt, juhul kui sa lendad 50 korda aastas, on tõenäosus, et sust saab praeinimene 0,000028 protsenti. võibolla oli üks null rohkem, võibolla oli üks null vähem, ei jäänud täpselt meelde.

huvitav, miks jalgpall on nii hip asi, mis iganes olukorras, oled sa trendihoor või mitte, võib sulle meeldid jalgpall. korvpall on aga selgelt ossilikuma ja spordipoistema auraga. kas asi on suurtes korvpallitossudes?
mul on kuradi kahju, et täiel määral olen avastanud retuuse alles see aasta, oleks u võind juba 2 aastat retuusihüvesid nautida. millal aga lähevad retuusid faux pas teemaks? loodan, et mitteniipea.väga vajalikud on üleni litrilised retuusid. www.leschiffoniers.com. pildil olen ma retuusides, habemega ja toetun jalaga kurjuse otsa.

No comments:

About Me

My photo
Anne Vetik, loovjuht/küborg